Har du modtaget min betaling?
Du kan straks se på din konto og i Hof van Saksen-appen, om din betaling er blevet behandlet. Er det stadig ikke klart efter 3 arbejdsdage, om din betaling er nået frem til os? Giv os venligst besked via linket nedenfor. Vi vil med glæde tjekke det for dig.
Tjek, om din betaling er modtaget Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har et gavekort og/eller en voucher. Hvordan kan jeg betale med disse?
Det kan du gøre, når du foretager en ny reservation. Ved betalingsmuligheder kan du indtaste kortnummeret og sikkerhedskoden. Du kan også senere betale et udestående med dit gavekort eller din voucher. Hvis værdien på gavekortet eller voucheren er lavere, kan du betale det resterende beløb med betalingskort eller kreditkort. Har du flere gavekort? Du kan bruge flere gavekort til at betale for dit ophold.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Var dette svar hjælpsomt?
Hof van Saksen skylder mig et beløb. Hvornår vil dette beløb blive krediteret min konto?
Hvis Landal skylder dig et beløb, vil du automatisk modtage dette beløb inden for 10 dage på den bankkonto, vi har.

Har du stadig ikke modtaget et beløb fra os efter 4 uger?
Giv os besked via linket nedenfor. Vi vil med glæde tjekke det for dig.
Få din refusion kontrolleret Var dette svar hjælpsomt?
Prisen er blevet trukket to gange fra min konto. Hvad sker der nu?
Det er irriterende. Vi refunderer automatisk det for meget betalte beløb til din konto inden for et par dage. Har du stadig ikke modtaget dette beløb inden for 28 dage? Kontakt venligst vores kontaktcenter på telefon.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg få udsættelse af betalingen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi vil gerne henvise dig til Landals generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg stadig tilføje en rabatkode efter at have foretaget en booking?
Har du en Hof van Saksen rabatkode eller specialtilbudskode, men har glemt at bruge den, da du bookede? Fortæl os det inden for 14 dage efter din booking via linket nedenfor. Giv os rabatkoden i 'kommentarer'. Hvis det er en gyldig kode, vil vi sørge for, at rabatten stadig behandles i din booking.
Indtast din rabatkode Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.