Jeg har et spørgsmål om:

Betaling

Har du modtaget min betaling?
Du kan straks se på din konto og i Hof van Saksen-appen, om din betaling er blevet behandlet. Er det stadig ikke klart efter 3 arbejdsdage, om din betaling er nået frem til os? Giv os venligst besked via linket nedenfor. Vi vil med glæde tjekke det for dig.
Tjek, om din betaling er modtaget Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har et gavekort og/eller en voucher. Hvordan kan jeg betale med disse?
Det kan du gøre, når du foretager en ny reservation. Ved betalingsmuligheder kan du indtaste kortnummeret og sikkerhedskoden. Du kan også senere betale et udestående med dit gavekort eller din voucher. Hvis værdien på gavekortet eller voucheren er lavere, kan du betale det resterende beløb med betalingskort eller kreditkort. Har du flere gavekort? Du kan bruge flere gavekort til at betale for dit ophold.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har modtaget en betalingspåmindelse, men jeg har allerede betalt. Hvad nu?
Hvis du i mellemtiden har betalt, så kan du betragte påmindelsen som ikke afsendt. Du behøver så ikke at foretage dig noget.
Var dette svar hjælpsomt?
Hof van Saksen skylder mig et beløb. Hvornår vil dette beløb blive krediteret min konto?
Hvis Landal skylder dig et beløb, vil du automatisk modtage dette beløb inden for 10 dage på den bankkonto, vi har.

Har du stadig ikke modtaget et beløb fra os efter 4 uger?
Giv os besked via linket nedenfor. Vi vil med glæde tjekke det for dig.
Få din refusion kontrolleret Var dette svar hjælpsomt?
Prisen er blevet trukket to gange fra min konto. Hvad sker der nu?
Det er irriterende. Vi refunderer automatisk det for meget betalte beløb til din konto inden for et par dage. Har du stadig ikke modtaget dette beløb inden for 28 dage? Kontakt venligst vores kontaktcenter på telefon.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg få udsættelse af betalingen?
Nej, det er desværre ikke muligt. Vi vil gerne henvise dig til Landals generelle betingelser, hvor du kan se, hvilken betalingsfrist der gælder for dig. Her gøres ingen undtagelser. Hvis du ikke betaler inden for de fastsatte betalingsfrister, så må vi desværre annullere din reservation.
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg stadig tilføje en rabatkode efter at have foretaget en booking?
Har du en Hof van Saksen rabatkode eller specialtilbudskode, men har glemt at bruge den, da du bookede? Fortæl os det inden for 14 dage efter din booking via linket nedenfor. Giv os rabatkoden i 'kommentarer'. Hvis det er en gyldig kode, vil vi sørge for, at rabatten stadig behandles i din booking.
Indtast din rabatkode Var dette svar hjælpsomt?

Ændring af booking

Kan jeg tilføje en præference efter bookingen?
Afhængigt af tilgængelighed kan vi tilføje en præference for dig til bookingen. Bemærk venligst: Tilføjelse af en præference kan medføre en ekstra omkostning på 50 euro. Når du har foretaget en ændring, sender vi dig en ændringsnote, der inkluderer eventuelle omkostninger.
Fortæl os om din præference Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg ændre husnummeret på min bolig?
Det foreløbige husnummer på din bolig kan ses fra 1 uge før ankomst i Hof van Saksen-appen og i din konto. Foretrækker du et andet husnummer? Så kan du registrere det mod et gebyr (€50).

Foretag nemt din ændring
Du kan nemt selv lave din anmodning via linket nedenfor, så tilføjer vi det endelige husnummer til din booking. Du accepterer ovenstående ekstraomkostninger. Vil du gerne angive flere foretrukne numre i 'kommentarer'? Hvis dit første valg ikke er muligt, kan vi undersøge mulighederne for de andre husnumre. Fortæl os også, om du foretrækker ikke-ryger og/eller kæledyrsfri indkvartering.
 
Angiv dit foretrukne husnummer Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan tilføjer jeg et kæledyr til min eksisterende booking?
Dejligt, at dit kæledyr kommer med på ferie! Afhængigt af tilgængeligheden af indkvartering, hvor et kæledyr er tilladt, kan vi tilføje et kæledyr til din reservation. Prisen for at medbringe et kæledyr er €5,75 per nat. Medbringer du ikke dit kæledyr? Vi refunderer disse omkostninger til dig ved ankomsten til parken.
Tilføj eller fjern kæledyr Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har booket et ophold og vil gerne ændre overnatningstype. Er det muligt?
Ja, det kan du. Afhængigt af den aktuelle tilgængelighed kan du ændre din indkvarteringstype i parken op til en dag før ankomst. Bemærk venligst, at lejeprisen forbliver den samme, men kan også være højere. Hvis den ændrede reservation bliver dyrere, skal du betale denne forskel ekstra.

Rapporter ændring
Du kan nemt lave din anmodning via linket nedenfor, så justerer vi indkvarteringstypen i din booking. Vil du gerne angive mere end én type indkvartering under 'kommentarer'? Hvis dit første valg ikke er muligt, kan vi tjekke mulighederne for de andre typer. 
 
Rapport ændring Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har foretaget en booking, men mine personlige oplysninger er ikke korrekte. Hvordan ændrer jeg dem?
Bare rolig, angiv venligst, hvad der er forkert via linket nedenfor. Vi justerer dine oplysninger med det samme.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg vil gerne tilføje eller fjerne en rejseledsager. Hvordan gør jeg det?
Det kan du nemt selv gøre i din konto. Gå til detaljerne for din booking. Under 'rejseselskab', finder du oplysningerne om dine rejseledsagere. Her kan du tilføje eller fjerne en rejseledsager. Det kan være rejseledsagere, der opholder sig samme antal dage som dig. Men også gæster som f.e.ks. familie/venner, der f.eks. overnatter én nat. 
 
Baseret på de nye oplysningre vil vi genberegne den samlede pris for dit ophold, f.eks. kan der blive opkrævet mere turistskat. Vi informerer dig om det justerede beløb via e-mail. Har du tilføjet en rejseledsager? Så kan du betale det ekstra beløb under 'betalingsoplysninger'. Så sørger vi for, at rede ekstra senge, og ekstra håndklæder til gæsterne. 

Kommer der ikke længere nogen, og har du allerede betalt for dette? Så vil du blive modreget det ved ankomsten.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Hvordan kan jeg booke flere pakker?
Vi har listet alle de praktiske og sjove pakker på denne side. Er der noget for dig? Så skal du blot tilføje det via din konto eller i Hof van Saksen-appen.
Var dette svar hjælpsomt?
Jeg har indtastet et forventet ankomsttidspunkt, men det har ændret sig. Er det et problem?
Det er ikke noget problem, hvis du ankommer tidligere eller senere end det angivne tidspunkt. Via din konto og i Hof van Saksen-appen kan du blot indtaste dit nye forventede ankomsttidspunkt. Det kan gøres op til en dag før ankomst. 

Receptionen er åben dagligt indtil kl. 21. Forventer du at ankomme senere? Det er ikke noget problem. Du vil modtage dine nøgler før dit ophold, så du kan køre direkte til din bolig. I tilfælde af problemer kan du altid henvende dig til vagten, som er på stedet 24/7.
 
Var dette svar hjælpsomt?
Kan jeg booke ekstra børnemøbler (f.eks. en barneseng/stol)?
Ja, når du booker, kan du vælge, hvilke børnemøbler du vil tilføje. Dette kan også gøres op til 1 dag før ankomst via din konto. Godt at vide: Som standard finder du 1 høj stol i bondehuset. I et bondehus til 8 personer finder du 2 høj stole, i et bondehus til 18 personer 3 og i et bondehus til 24 personer 4.
Var dette svar hjælpsomt?

Fandt du ikke det, du søgte?

Gå til Spørgsmål & Kontakt, og søg under et andet emne, eller kontakt vores kontaktcenter.